Bag-in-box och Thailänska pojkar.

Valborgs idag, det får mig genast att tänka två år bakåt i tiden. Alltså Valborgs 2008, de var jag, Erik Tjernqvist och Alfy som började aftonen lite väl tidigt. Rättare sagt typ kl 3 hemma hos Erik, vi började genast dricka och började med grillen. Vi åt, vi drack och hade de fantastiskt trevligt. Sen skulle vi vidare till Olle. Jag skulle lämna halva min bag-in-box på vägen hemma hos mig men tog av nån anledning med hela till Olle, sen så är mitt minne lite vagt, men jag minns att vi satt och drack i Olles källare. Nästa minne jag har är att jag vaknar i ett dike, polisen väcker mig, god afton sa jag. Sen så skjutsade dom mig hem till lägenheten, men nyckeln var borta. Så då skjutsade dom mig hem till min mor på M-B men jag tyckte att de var pinsamt att sova där så jag lurade polisen att jag gick in och sen när dom drog så gick jag ut och sprang till Erik på Norrböle, bröt mig in hos han och blev sedan väckt av Erik på morgonen, jag minns en mängd och han är chockad att jag sover där... Kl 11 drar vi mot träning, jag spyr 4-5 gånger från Edda till Skogsvallen. Klarar träningen och drar hem och sover i typ 16 timmar efter det, var mätt när jag vaknade...



Hade smällt i mig ca 3-4 öl, 5 cider samt en Bag-in-Box. Men jag fick ju lida för det också,  ha en trevlig kväll nu allihopa och lämna boxen hemma... /Licious

Kommentarer
Postat av: Anonym

hhahhahahahhhaahaahhha

2010-04-30 @ 13:36:16
Postat av: Anonym

hahahahaahahaha

2010-04-30 @ 15:15:03
Postat av: Emmy

Även jag har lärt mig en del om hur det går vid "box medtagning" ack kära medmänniskor, pröva icke!

2010-04-30 @ 17:34:26
URL: http://Emmygwass.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0