Bara härligare, svårt!!

Satt på jobbet i veckan och funderade(som jag alltid gör). Jag kom då på den briljanta idén att starta en blogg. Så jag ringde då min vapendragare Kevin på dirren, inte helt oväntat så nappade han på bloggidén och tyckte att vi skulle starta dirr. Men de var nått som saknades, vi behövde en till.. Jo självklart Jocke, en som är yngre än oss(1 år). Så där var vi tre underbara människor med ett mål i sikte, en stekig blogg. Men då återstod bara en sak, namnet. Jo självklart, iom att vi här härligare än tjejerna i söder så varför inte BARAHÄRLIGARE!!
Så här har ni resultatet, grattis världen...


Namn: Christoffer (Chrille, Kevin, Diego, Larry) Larsson
Ålder: 23
Längd: 175-176
Vikt: 70
Status: Ocupado
Tidigare bloggar: fatelvis.blogg.se och chrillejävlalarsson.blogg.se.
Aktuellt: Taggar för att dra igång bloggen och planerar för en HEL sommar på beachen(Boviken).


Namn: Simon (Mimon, Krullis, Licious, Simolicious, Kryckan) Åström
Ålder: 23
Längd: 181
Vikt: 77
Status: Evigt singel
Tidigare bloggar: Grundare av succébloggar som heltgaletallt.blogspot.com, grönvitasanningar.blogg.se och carlosvalderama.blogg.se.
Aktuellt: Är aktuell med den nya bloggen barahärligare, nyopererad och jävligt sugen på boviken och sommaronsdagar på staaadshotellet.


Namn: Joakim (Tjötte, Jocke) Högdahl-Olsson
Ålder:22
Längd: 179
Vikt: 72
Status: Singel(tror jag)
Tidigare bloggar: Barktot.blogg.se.
Aktuellt: En av grundarna till barahärligare-bloggen och mer färgblind än någonsin!!


Kommentarer
Postat av: Josse

Känner mig oerhört inspirerad och laddad inför denna uppgift! Fantastiskt:)

2010-04-24 @ 20:08:15
Postat av: hjo

ni kommer aldrig bli lika stora som oss!!!!!!!!!!!!!!! svårt

2010-04-25 @ 00:21:03
URL: http://baraharligt.blogg.se/
Postat av: Alfy

Bra blogg! =)

2010-04-25 @ 02:37:35
Postat av: Simon

Hanna, vi har officiellt en beef nu!! Och för övrigt när jag ser vikten på alla, smaaaaal jag är...

2010-04-25 @ 02:56:58
URL: http://baraharligare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0