Recension

Recension av "Krycktricket".

Opererade knäet i fredags och jag är inte den som stannar hemma en "löningshelg - staaadshotell" för en knä operation. Så jag hoppade på mina under det senaste året kära följeslagare, kryckorna. Det finns hundtricket så jag tänkte testa krycktricket.

Kom fram till entren, var kall efter det ca 300 meter långa hoppandet fram till S8. Det första som hände var att en kompis(pärw) sågade mig och sa gååå heeem. Men jag kände mig tapper och laddad inför insatsen. Hoppade vidare mot trappen där kom en dam fram till mig och frågade vad jag gjort, hon var iofs inte så fager men ändå en dam som jag aldrig sett förr. Sen upp för trappen, ojobbigt. Gick på toa, nån höll upp dörren för mig. Gick från toa, nån annan höll upp dörren. Sen mot baren, kom genast fram damer(+) Lars Lindberg, ville köpa kryckorna och testa för att få sympati, sa nej. I baren folk aktade sig typ. (-) En annan snubbade körde samma trick, en kryckwingman? Näe jag kör vidare själv. Jag, Johan och Rosanna bestämmer oss för att gå ner, påväg ner så möter vi en stapplande dam(tillhör baraharligtgänget). Där sprack kvällens planer, jag fick ta på mig gentlemansbyxorna och föra hon hemmåt, rätt lätt då jag hade kryckor.. Hon studsade typ från vägg till vägg på gågatan och tillslut så fick vi hjälp av två andra. Tur de. Sen efter de så hoppade jag och Johan hemmåt. Idag har jag ont i mina händer, typ skavsår. Tack för kaffet, hej!

Skalorna:

1. Var som en dataspelande nörd som aldrig varit ute förr.
2. Brukar vara ute köpa lite drinkar, gå hem själv.
3. Lyckas ibland med damer som har lite defekter. (Typ stor näsa lr så)
4. Het men, det sista fattas.
5. Var som en spelare i AIK, alla damerna flockades som vilddjur.

Jag kan inte betygsätta kvällen för att den tog slut redan klockan 1. Men tror att skala 5 hade varit nära om jag fått fortsätta.. Även om skala 5 är helt omöjligt. Kryckor på Valborgs, ja varför inte...

(Häng med på nästa veckas recension, då testar vi det riktiga HUNDTRICKET)

/ Licious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0