Scoop of the year 2!!

Berättade tidigare om Annas fruktansvärda fotsvett, den gången var det Kaisa som gav oss tipset.
Jag fick då ett sms från Anna och jag citerer

"Kan Kaisa sluta snacka skit? Fråga om hon har luktat på Denice fötter? Dom luktar cheesedipp blandad med flännsost"

Så vi fortsätter alltså med röd flagg för Annas fötter, iom att Kaisa sa att hon trodde att hon var smittad av Anna. Sen så tar vi en varningsflagg för Denice fötter också. Det jag vill passa över som fråga till Denice och ALLA där ute, är det möjligt att Denice fötter kan lukta så illa.. hon har ju typ storlek 34!!??

PS. Ni i "barahärligt" verkar ju ha startat typ krig mot oss, vi kommer i fred med vit flagg och ni lastar upp bilder på oss.. Det här med fötterna kommer ju från "era" kompisar inte från oss HÄRLIGARE...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Som en medlem i SATCgänget så vill jag lite anonymt säga att Annas fötter luktar värst.



Och att Denice fötter kommer just efter.

2010-04-29 @ 00:08:50
Postat av: Anonym

Kan det vara Denice som kommenterat kanske?

2010-04-29 @ 09:49:34
Postat av: Denice

Nej det är inte jag som kommenterat!

http://baraharligt.blogg.se/2010/april/dw-5.html

2010-04-29 @ 10:23:02
URL: http://baraharligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0