Trästock, bilder och annat tjaffs

Här kommer en sammanfattning av min dag(dag 2 som sjukskriven, dag 4 på bloggen och typ ca dag 8787 i mitt liv)

Trästock har iaf släppt dom första artisterna, och vilka artister.. Herregud, bästa första släppet på länge.
Markus Krunegård, Khoma, Joel Alme, First Aid Kit och framförallt Moneybrother.

Hängt på stan en sväng också, Löken och Kevin affärsmän? Spännande:)

Tjejerna verkar köra med fulspel, vi sträkte ut vår hand och ville bli kompisar men dom lägger ut bilder som är sådär på oss. På tal om tjejerna, så fick jag en ide att jag skulle glida ner och hälsa på dom i helgen. Hänga, shoppa, festa, lära dom blogga och hjälpa dom flytta. Men de känns som att vår vänskap är som bortblåst, tyvär:( Blir att ta ett beslut under morgondagen...
Det är inte vårat fel att vi är härligare:(?





Bästa filmen just nu, DEAR JOHN. Blir det fjärde gången nu? Ja de blir de, gonatt / Licious


Kommentarer
Postat av: Emmy

Den är bra, men du är SJUK

2010-04-28 @ 22:33:26
URL: http://emmygwass.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0